• 0 Knjige - 0,00 
    • Košarica je prazna.

Knjige

4 priče iz zečje zemlje

10,00 

Autorska slikovnica Pike Vončine sastoji se od četiri priče  namijenjene najmlađim čitateljima. U njima će upoznati  brižnu zečju mamu, tatu koji priča priče za laku noć, njihove sinove Euzebija Zimogroznog koji piše kratke priče, Huga koji puše u trubu sve dok ne otkrije ukulele i najstarijeg Ferdu, kao i druge članove velike zečje obitelji, čije vedre pustolovina autorica dočarava slikom i riječju. Tekstovi Pike Vončine, koja je u nekoliko posljednjih godina ilustratorski rad dopunila pisanjem kratkih priča za dječje časopise, odlikuju se svježinom i autentičnom invencijom, a nerijetko sadrže nenametljivu pouku o svijetu prirode ili međuljudskim odnosima.

4 Tales from the Country of Rabbits

10,00 

In the county of rabbits the young reader will get to know the caring rabbit mom, dad who tells bedtime stories, their sons Eusebius the diary writer, Hugo the trumpet player, and other members of the large family, whose merry adventures are told in pictures interwoven with words. Texts by Pika Vončinahave an original ludic quality and often contain unobtrusive reflection about the natural world and human relations.

A River Certainly does Love the Flood

10,00 

In her first poems Sanja Lovrenčić distanced herself in an elitist manner from the descriptiveness of reality and its usual subjects, but now in the collection A River Certainly does Love the Flood she approaches them in a relaxed manner equipped with elements of fairy tales – dreaminess, flax-ness and cotton-ness. Suddenly, for her, everything is utterable, without the pronounced use of the notional labyrinth or the figurative debris prominent with some other writers (…) Sometimes she would reach for the images that are close to a child’s concept of the world. Naturally, it is only an excuse. We are dealing here with a skilful mimicry of childlike tameness and imagination by the complexity and even aggression of adulthood. For our times, the author is really a gentle poet (but not a coy nor a complaining one) who by no means wants to use parasitic additions to make beauty, but neither does she want to use those purely technical, artificial means with “witchcraft” intentions. She is interested in a “walk with pebbles”. In all probably this is what contributed to her being the laureate of the Kiklop Award for the best poetry collection in the year 2007. (Sead Begović)

Kiklop Award for the best poetry book, 2007.

A Story about a Rabbit

11,00 

A Story about a Rabbit is one of the very few literary texts for children written by the famous German avant-garde artist Kurt Schwitters. In this playful short tale, the rabbit (who keeps on hopping around the corner even when there is no corner around) goes through a series of metamorphoses: he becomes a bird, a fish, a pig, a hippopotamus, a fly, and even a steamship. In this way, the author shows the road to maturity as a process of role playing; at the same time he explores the possibilities of one of the oldest motives of western art: the metamorphosis as a fundamental premise of artistic creation. Although able to provoke a grown-up reader to serious thought, Schwitters’ story, with its quick pace and fine humour, stays light and accessible to the youngest audience.

 

Age 4-7

Ako se zovem Sylvia (e-izdanje)

U zbirci «Ako se zovem Sylvia» objedinjene su pjesme Aide Bagić koje su nastajale u različitim razdobljima autoričina života, do 2007.; sabiranje sjećanja i propitivanje vremenitosti u središtu su njezina poetskog interesa.

Dominantni ton u zbirci je melankoličan, jer riječ je o prisjećanjima, prizivanjima nekih zaboravljenih slika iz djetinjstva, mladosti, ponekad na samom rubu patetike, ali važno je naglasiti kako je autorica ipak uspijeva izbjeći, i to ironijom, ili pak grafičkim rješenjima – tj. razbijanjem linearnosti stiha. Njezin krajnji cilj je upravo želja za gubitkom sjećanja, jer osloboditi se sjećanja može za nju biti tek lijek, kao što je pisanje pjesama nesumnjivo pokušaj oslobađanja svijesti od tih slika prošlosti. Potrebno je istaknuti i kako se Aida Bagić nerijetko igra riječima, pa neke pjesme pružaju poseban zvučni užitak. Utjecaj čitanja ruske avangardne književnosti ogleda se u pjesmama u kojima je posebno težište na ritmu, ali i na angažiranosti. Aida Bagić nerijetko se referira na literaturu – na bajke, na balade, na ruske avangardiste, na Slamniga i na hrvatsku žensku književnu tradiciju. Nesumnjivo je pak da je upravo Sylvia Plath njezina posebna inspiracija… (Darija Žilić)

 

Naše e-knjige možete naručiti na sljedećim platformama:

   

 

 

Aleksandar Nikolajevič Skrjabin

17,00 

Aleksandar Nikolajevič Skrjabin (1872. – 1915.) pripada nekolicini skladatelja u povijesti glazbe koji su svojim djelima dosegnuli univerzalnu svjetsku važnost; i u hrvatskoj glazbi Skrjabin je ostavio neizbrisiv trag utječući na razvoj mnogih skladatelja. Njegov glazbeni izričaj baštini europski modernizam, impresionizam, ekspresionizam, ali i specifične harmonijske i skladateljske postupke kojima su se služili njegovi ruski suvremenici – to su osnove na kojima Skrjabin gradi vlastiti originalan stil. Ova biografija iz pera uglednog ruskog muzikologa Igora Belze, prvi put objavljena 1983., prikazuje skladateljev život i djelo temeljeći se na autentičnim dokumentima, poglavito iz građe Memorijalnog muzeja Aleksandra Nikolajeviča Skrjabina u Moskvi. Ta građa uključuje skladateljevu korespondenciju, zapise suvremenika, kritike, partiture. U pripovijest o Skrjabinovu životu Belza unosi i analize njegovih najznačajnijih djela na način koji može biti zanimljiv ne samo glazbenim stručnjacima nego i široj publici. Skrjabinova osebujna osobnost razvijala se kroz mnoga duhovna i emocionalna previranja, o čemu u ovoj knjizi svjedoče njegovi najbliži prijatelji – među njima su i glazbeni velikani poput Rahmanjinova, Rimski-Korsakova, Ljadova i Safonova Skrjabinovu užem krugu pripada i niz drugih umjetničkih osobnosti iz pokreta „rusko srebrno doba” različitih svjetonazora, u rasponu od pristalica misticizma i esteticizma pa do onih pod utjecajem Marxove i Nietzscheove filozofije, ili pak teozofije Helene Blavatsky i Steinerove antropozofije. Pod utjecajem toga duhovnog ozračja Skrjabin razvija svoje osebujne poglede na umjetnost i svrhu ljudskog postojanja koji se utjelovljuju i u njegovoj glazbi. (Veljko Glodić)

All That… An Illustrated Encyclopaedia of Verbs

19,50 

Language itself inspired this unusual illustrated book. On every page a different verb: a little poem about aall that flies,all that shivers,all that hurts,all that floats, all that whimpersetc. Sixty funny, extraordinary poems that can encourage every child to think about words, are accompanied with sixty abstract illustrations that express a chosen verb in a manner that somewhat resembles the praxes action and informal painting. The book is useful as educational tool, it served as a basis for a number of art workshops with children, it is genuinely close to the worlds of childhood and it enhances the practice of reading for pleasure.

Selected among 25 best designed Croatian books in 2018.

Age: 6-9

 

Book #3352

Apolenkina modra radionica

17,00 

Češka slikovnica – koja je dobila nagradu Czech Grand Design 2020. za ilustracije – posvećena je starinskom postupku bojanja tkanina, zvanom modrotisak, koji je nekoć bio raširen u svim srednjoeuropskim zemljama, pa i u Hrvatskoj, a 2018. uvršten je na popis nematerijalne kulturne baštine UNESCO-a. Ovom izuzetno kvalitetnom knjigom, koja je prevedena na nekoliko jezika, želimo skrenuti pozornost na gotovo zaboravljen tradicijski obrt i njegovu specifičnu estetiku.

Živjeli jednom baka i djed u malenoj kući na kraju sela – tako, posve bajkovito, počinje priča o modrotisku. No, upoznajući djeda i baku, te djevojčicu Apolenku koja je stigla iz svemirskog carstva kako bi im pomogla održati stari zanat, najmlađa će čitateljska publika – a i ona malo starija – doznati niz konkretnih, zanimljivih pojedinosti o starinskom postupku bojanja tkanina indigom. Autorica teksta, Romana Košutkova, umjetnica koja se već niz godina bavi tradicijskim oblicima obrade tkanina, dočarava radionicu punu neobičnih predmeta, potrebnih da bi se bijelo platno pretvorilo u modri svijet bezbrojnih uzoraka. Čaroliju predmeta i postupaka pomoću kojih nastaje modrotisak prikazuju ilustracije renomiranih umjetnika Veronike Vlkove i Jana Šrameka. Ostajući jednostavna i pristupačna najmlađoj publici, slikovnica pruža obilje informacija i poseban vizualni užitak.

 

Autoportret u radnoj sobi

15,00 

Autoportret u radnoj sobi, autobiografija Giorgia Agambena, jednog od najvećih suvremenih europskih filozofa, čitatelju donosi čitav niz izazovnih motiva. Agamben opisuje susrete koji su ga presudno oblikovali kao autora te time stvara veličanstven portret intelektualne kulture druge polovice 20. stoljeća. Čitatelj, zajedno s autorom, sreće Martina Heideggera, Guyja Deborda, Giorgia Manganellija, Elsu Morante, Ingeborg Bachmann, Gershoma Scholema…Kroz te susrete prosijavaju autentične filozofske meditacije o slikarstvu, jeziku, poeziji, povijesti i nasljeđu, a u konačnici se pojavljuju i tragovi one opće znanosti o čovjeku čije je konture Agamben pokušavao ocrtati zajedno s Italom Calvinom i Claudiom Rugafiorijem. Agambenova autobiografija pisana je izrazito profinjenim stilom te predstavlja konačnu sintezu elemenata čijim je igrama ovaj veliki filozof posvetio čitav opus: književnosti, filozofskog diskursa i privatnog života koji zauvijek ostaje skriven.

 

Book #2912

Bajka iz plićaka

10,00 

Slikovnica Lidije Dujić i Dijane Nazor, tematizira igru kao preduvjet umjetničkog stvaranja. Riječ je o igri elemenata (vode, mora, vjetra, kamena…) kojom običnost svakodnevnog poprima dimenzije fantastičnog, očuđenog. Udaljeni otočić na morskoj pučini takvom igrom postaje i svjedok i protagonist „bajke“ koja se pred njim zbiva – kamenčići iz plićaka na koje valovi naplave koješta, postaju neobične (kamene) ribice… Ni iz čega – igrom – nastaje ono čega nema u stvarnosti, ali može biti kreirano umjetničkom imaginacijom.

Bečke priče (e-izdanje)

Jedna od inačica teksta prvotno objavljenog po naslovom „Wien Fantastic“ 1998.

Beč u kojemu se događaju ove priče u isti je mah stvarno i nestvarno mjesto. Svaku od priča kazuje drugi pripovjedač, koji je ujedno i njen protagonist, a njihove konkretne životne situacije samo su povod da bi se krenulo u istraživanje fantastičnog grada. Začudnost se otkriva u tananim pomacima, ispreplitanju svijesti i svijeta. A kad fantastični poredak ipak stupi pred protagonista, često se to događa u obliku svojevrsne teatralizacije. Grad tada postaje pozornicom, pred začuđenim se pripovjedačevim pogledom odvijaju fragmenti neke možda drevne, ali u isti mah i krhke, prolazne, trajno ugrožene predstave, jedne od onih koje nas uvijek iznova navode da postanemo neposrednije svjesni tame (možda svjetlucave, možda opojne, no ipak tame) što odasvud okružuje male, osvijetljene otočiće naših života.

Naše e-knjige možete naručiti na sljedećim platformama: